Filosofie výchovy mezi vědami (a intence celku) I.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F09%3A10081410" target="_blank" >RIV/00216208:11410/09:10081410 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Filosofie výchovy mezi vědami (a intence celku) I.
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá otázkou vtahu mezi filosofií výchovy a vědami. Autor se pokouší reflektovat situaci české filosofie výchovy a této situaci porozumět prostřednictvím zkoumání filosofických motivů jako jsou tázání, otevřenost a vztahu k celku. Autor předpokládá, že idea celosti může hrát velmi důležitou roli v hledání porozumění charakteru vztahu mezi filosofií výchovy a vědami.
Název v anglickém jazyce
Philosophy of Education between Sciences (and Intention of the Whole) I.
Popis výsledku anglicky
The article deals with a problem of relationship between the philosophy of education and science in general terms. Author attempts to reflect the situation of Czech philosophy of education and explain it by the inquiry into philosophical problems of questioning, openness, relationship and whole. The key theme is that an idea of wholeness might play a very important role in understanding of relation between the philosophy of education and sciences.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AA - Filosofie a náboženství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Paideia
ISSN
1214-8725
e-ISSN
—
Svazek periodika
6
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—