Jednoduché pomůcky pro podporu a rozvoj početních dovedností
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F09%3A10081943" target="_blank" >RIV/00216208:11410/09:10081943 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jednoduché pomůcky pro podporu a rozvoj početních dovedností
Popis výsledku v původním jazyce
V současnosti se stále častěji potkáváme s žáky, kteří mají potíže se zvládáním základních početních dovedností, a to především vinnou různých specifických poruch učení. Článek představuje několik jednoduchých pomůcek, které mohou procesu zvládnutí základních početních operací napomoci.
Název v anglickém jazyce
Simple tools for the promotion and development of numeracy skills
Popis výsledku anglicky
A growing number of children find in difficult to acuire basic numerical skills, mainly due to specific learning disorders. The entry introduces some simple aids which may help such learners master basic numerical skills.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GP406%2F05%2FP561" target="_blank" >GP406/05/P561: Algoritmy a řešitelské strategie</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Didaktické studie
ISSN
1804-1221
e-ISSN
—
Svazek periodika
2009
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—