Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podpora ICT v přípravě budoucích učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F09%3A10103444" target="_blank" >RIV/00216208:11410/09:10103444 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Podpora ICT v přípravě budoucích učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek popisuje, jakým způsobem jsou v přípravě učitelů přírodovědeckých předmětů využívány moderní technologie. Konkrétně jde o multimediální seminární místnost (dataprojektor, počítač, vizualizér, audio, interaktivní tabule) a notebookovou mobilní učebnu (notebooky s programy jako Mathematica, Statistica, Cabri Geometrie II plus, Cabri 3D apod.). Je ukázáno několik ilustrací konkrétního použití těchto prostředků v kurzech matematiky a její didaktiky, biologie a chemie. Cílem je seznámení budoucíchučitelů s technologiemi nejen v didaktice, ale též při jejich učení se odborným předmětům.

  • Název v anglickém jazyce

    ICT in the education of future teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The article focuses on the way modern technologies are used in the education of mathematics, biology and chemistry. Namely, it deals with a multimedia classroom (dataprojector, PC, visualiser, audio, interactive board) and a ''laptop mobile classroom'' (laptops with software such as Mathematica, Statistica, Cabri Geometry II plus, Cabri 3D etc.). Some illustrations are shown of a concrete use of the technologies in the courses of mathematics and its education, biology and chemistry. The goal is to acquaint future teachers with technologies not only in the courses of subject education but also in their own learning of subjects.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/SP%2F4H6%2F142%2F08" target="_blank" >SP/4H6/142/08: ?Návrh aktualizovaných výukových modelů, rozvinutí metody počítačem podporované výuky (e-learning) a zavedení evaluačních mechanizmů pro celoživotní vzdělávání v oblasti životního prostředí (?E-V-Learn?)?</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    APLIMAT 2009: 8TH INTERNATIONAL CONFERENCE, PROCEEDINGS

  • ISBN

    978-80-89313-31-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    637-643

  • Název nakladatele

    Slovak university of technology

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    3. 2. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000272790800071