Cesty ke zkvalitňování výuky geometrie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F10%3A10057771" target="_blank" >RIV/00216208:11410/10:10057771 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Cesty ke zkvalitňování výuky geometrie
Popis výsledku v původním jazyce
Kniha přináší nové pohledy na výuku geometrie jak na úrovni prvostupňové, tak na úrovni vysokoškolské. Jsou zde popsány odlišnosti světů aritmetiky a geometrie, přičemž značná pozornost je věnována jazykům geometrie. Detailně je rozpracováno budování schématu Síť krychle a v oblasti 2D geometrie jsou popsány objevitelské procesy studentů, které jsou iniciovány didakticky propracovanou kaskádou úloh.
Název v anglickém jazyce
Ways to the improvement of teaching geometry
Popis výsledku anglicky
The book brings new perspectives on teaching geometry at both primary and university level. Differences of worlds of arithmetic and geometry are described and significant attention is paid to the geometrical languages. Schema of cube net is worked out indetails and the students´discovery processes in 2D geometry which are initiated by didactically elaborated task cascade are described.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7290-399-3
Počet stran knihy
330
Název nakladatele
Univerzita Karlova v Praze
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—