Development of student teacher?s professional identity through constructivist approaches and self-reflective techniques
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10104855" target="_blank" >RIV/00216208:11410/11:10104855 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Development of student teacher?s professional identity through constructivist approaches and self-reflective techniques
Popis výsledku v původním jazyce
Presentation of the aims, methods and results of research into the efficacy of constructivist methods and reflective strategies for developing the student teacher?s professional identity.
Název v anglickém jazyce
Development of student teacher?s professional identity through constructivist approaches and self-reflective techniques
Popis výsledku anglicky
Presentation of the aims, methods and results of research into the efficacy of constructivist methods and reflective strategies for developing the student teacher?s professional identity.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Orbis scholae
ISSN
1802-4637
e-ISSN
—
Svazek periodika
5
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
22
Strana od-do
117-138
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—