První a druhý stupeň optikou ředitelů ZŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10107913" target="_blank" >RIV/00216208:11410/11:10107913 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
První a druhý stupeň optikou ředitelů ZŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zabývá pohledem ředitelů základních škol na přechod žáků mezi prvním a druhým stupněm. Je zpracována kvalitativní analýzou dat získaných ze skupinových rozhovorů. Zabývá se vztahy mezi učiteli obou stupňů, způsoby propojování obou stupňů, přechodem žáků mezi stupni a také související problematikou víceletých gymnázií.
Název v anglickém jazyce
First stage and the second stage of the basic school : School principals point of view.
Popis výsledku anglicky
he book chapter deals with the issue of pupils transition from the first stage to the second stage of the basic school from the school principals point of view. It is based on the qualitative methodology and on focus groups interviews.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/LC06046" target="_blank" >LC06046: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Dva světy základní školy? Úskalí přechodu z 1. na 2. stupeň.
ISBN
978-80-246-2043-5
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
251-268
Počet stran knihy
349
Název nakladatele
Karolinum
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—