Analýza školního zařazení dětí s progresivní sluchovou vadou po kochleární implantaci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10109204" target="_blank" >RIV/00216208:11410/11:10109204 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza školního zařazení dětí s progresivní sluchovou vadou po kochleární implantaci
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá zařazením žáků/studentů s progresivní sluchovou vadou po kochleární implantaci do jednotlivých typů škol. Školní zařazení sleduje z hlediska délky trvání hluchoty, věku při kochleární implantaci a z hlediska percepce sluchu uživatelekochleárního implantátu podle Nottinghamské stupnice CAP (Categories of Auditory Performance).
Název v anglickém jazyce
Analysis of school Admission of Children with Progressive Hearing Loss after Cochlar Implantation
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the enrolling pupils/students with progressive hearing loss to different type sof schools after cochlear implantation. School enrolment is monitored in term sof durativ of deafness, age at cochlear implantation and aspects of hearingperception by cochlear implant using the Nottingham scale CAP (Categories of Auditory Performance).
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Diluted life. Curative, psycho-social and educational aspects of progressive diseases.
ISBN
978-80-904464-1-0
Počet stran výsledku
23
Strana od-do
221-243
Počet stran knihy
264
Název nakladatele
EPOCHA
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—