Hra v mezioborové spolupráci mezi pedagogy a psychology
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10111131" target="_blank" >RIV/00216208:11410/11:10111131 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hra v mezioborové spolupráci mezi pedagogy a psychology
Popis výsledku v původním jazyce
Článek seznamuje s historií terapeutického uplatnění hry a efektivitou herní terapie u dětí s emočními těžkostmi a poruchami chování. Obsahuje inspirace na uplatnění herních prvků v práci učitele, vychovatele nebo speciálního pedagoga a možnosti kooperace práce mezi pedagogy a školními a klinickými psychology v péči o děti s emočními a behaviorálními problémy
Název v anglickém jazyce
Play in the interdisciplinary collaboration among educators and psychologists
Popis výsledku anglicky
the article introduces history of play therapy and her effectiveness in children with emotional and behavioral problems. Contains inspiration of use of play elements in work of teacher, pedagog or special pedagog and possibility of cooperation among pedagogs and school and clinical psychologists in care of children with emotional and behavioral problems
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Naša škola
ISSN
1335-2733
e-ISSN
—
Svazek periodika
14
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
6-10
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—