Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Význam typu výchovy a hry pro dítě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10111194" target="_blank" >RIV/00216208:11410/11:10111194 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Význam typu výchovy a hry pro dítě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek nabízí úvahu o propojenosti hry a výchovy z historického i současného pohledu, a to jak v rodině ve vztahu rodič-dítě nebo vychovatel-dítě, ale také ve škole ve vztahu učitel-žák.

  • Název v anglickém jazyce

    The importance of education type and play for children

  • Popis výsledku anglicky

    The article offers essay about connection of the play and the education from recent and historical point of view in family relationship among parent-child or tutor-child, but also in relationship pedagog/teacher-child.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Právo a rodina

  • ISSN

    1212-866X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    12

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    19-22

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus