Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tool for diagnosing the teacher's educational style in mathematics : development, description and illustration

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10128702" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10128702 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Tool for diagnosing the teacher's educational style in mathematics : development, description and illustration

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The goal of this study is to describe the diagnostic tool and show how it can be applied. The tool consists of 20 parameters divided into four areas: (A) beliefs, (B) experience, (C) personality and (D) abilities / competences. The tool has been appliedto two short case studies and one longer one. This tool can also inspire a teacher for the improvement of his/her teaching style.

  • Název v anglickém jazyce

    Tool for diagnosing the teacher's educational style in mathematics : development, description and illustration

  • Popis výsledku anglicky

    The goal of this study is to describe the diagnostic tool and show how it can be applied. The tool consists of 20 parameters divided into four areas: (A) beliefs, (B) experience, (C) personality and (D) abilities / competences. The tool has been appliedto two short case studies and one longer one. This tool can also inspire a teacher for the improvement of his/her teaching style.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Orbis scholae

  • ISSN

    1802-4637

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    6

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    69-83

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus