Multikulturalita Ruské federace a její reflexe ve školním vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10128984" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10128984 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.ped.muni.cz/pedor/archiv/2012/PedOr12_4_Multikulturalita_Jezkova.pdf" target="_blank" >http://www.ped.muni.cz/pedor/archiv/2012/PedOr12_4_Multikulturalita_Jezkova.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2012-4-565" target="_blank" >10.5817/PedOr2012-4-565</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Multikulturalita Ruské federace a její reflexe ve školním vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Ruská federace je značně multikulturní země. Tato skutečnost se projevuje také ve škole. Předmětem studie jsou dvě hlavní oblasti: řešení národnostní otázky a jazyková politika Ruské federace, a to na úrovni celé společnosti a na úrovni školního vzdělávání. Ve shrnutí je stručně porovnána situace v Ruské federaci se situací v dříve sledovaných zemích: Německu, Velké Británii, Švédsku (a České republice).
Název v anglickém jazyce
Multiculturalism of the Russian Federation and its reflection in school education
Popis výsledku anglicky
The Russian Federation is a considerably multicultural country, which also influences the school. The subjects of the study are two main areas: dealing with the nationalities issue and the language policy of the Russian Federation, namely at the level ofthe whole society and at the level of school education. In the summary the situation in the Russian Federation is compared to the situation in the Czech Republic and and other countries: Germany, Great Britain and Sweden.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogická orientace
ISSN
1211-4669
e-ISSN
—
Svazek periodika
22
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
565-580
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—