The right to education in mother tongue of immigrants' children in the European Union
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10131663" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10131663 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
polština
Název v původním jazyce
Prawo do ksztalcenia w jazyku rodzimym dzieci imigrantów w Unii Europejskiej
Popis výsledku v původním jazyce
W podrozdziale niniejszym zajmiemy się prawem dzieci imigrantów do kształcenia w poszczególnych krajach członkowskich Unii Ewropejskiej . Prawo to realizowane bywa w różny sposób, ponieważ przyznanie prawa do kształcenia nie jest tylko sprawą formalną. Ważną rolę odgrywa tu także państwo.
Název v anglickém jazyce
The right to education in mother tongue of immigrants' children in the European Union
Popis výsledku anglicky
In this paper we deal with the right of children to be educated in their mother tongue in particular countries of the European Union. The right is put into practice in different ways because the given right to education is not only a formal matter. Here,an important role is, above all, played by the Government.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Społeczeństwo wielokulturowe wyzwaniem w pracy nauczyciela andragoga
ISBN
978-83-229-3204-9
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
69-79
Počet stran knihy
79
Název nakladatele
Acta Universitatis Wratislaviensis
Místo vydání
Wroclaw
Kód UT WoS kapitoly
—