Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Muzejní a galerijní edukace 2: Učení z umění. Vzdělávací programy Uměleckoprůmyslového musea v Praze a Galerie Rudolfinum 2012 a 2013

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10189833" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10189833 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Muzejní a galerijní edukace 2: Učení z umění. Vzdělávací programy Uměleckoprůmyslového musea v Praze a Galerie Rudolfinum 2012 a 2013

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha prezetuje výsledky výzkumu závěrečného roku projektu Vzdělávání v oblasti kulturní identity národa se zaměřením na muzea, galerie a školy, NAKI DF11P01OVV025. Druhý díl se zabývá současným uměním a jeho rolí ve výtvarné výchově, v kontextu galerijního a muzejního vzdělávacího prostředí, v němž probíhá zprostředkování uměleckých děl. Kniha obsahuje osm kapitol , které ukazují kreativní přístupy jak dětských tvůrců, tak jejich učitelů ve výtvarné výchově. Ta je chápána jako součást vizuální kultury.Autoři zařadili do knihy pracovní listy a přípravy na vyučování jako součást program edukace, včetně dalších didaktických dále materiálů a použité literatury. Kapitoly obsahují také pedagogické reflexe a autentické vstupy účastníků výzkumu, kteří se podíleli na nových poznatcích a často i na změně perspektivy.

  • Název v anglickém jazyce

    Gallery and Museum Education 2 : Learning from the Arts. Education programmes in UPM and Galerie Rudolfinum 2012/2013

  • Popis výsledku anglicky

    The book presents research findings from the final year of the project "Education in the area of national cultural identity" (NAKI DF11P01OVV025). This volume deals with contemporary art and its role in school education, relates to gallery and museum education settings in which encounters with art are mediated. Eight chapters of the book introduce childrens'a art work and teachers'creative approaches in art education which is understood as a part of visual culture. Authors present worksheets and lessonplans as the basic elements of the programmes with all didactic supplements and materials including bibliography and other resources. The programme is regularly followed up by pedagogical reflection. The core of every chapter is supplemented by authenticnarratives of all who contributed to new knowledge, and often to a change of perspective of the research team.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/DF11P01OVV025" target="_blank" >DF11P01OVV025: Vzdělávání v oblasti kulturní identity národa se zaměřením na muzea, galerie a školy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7290-700-7

  • Počet stran knihy

    350

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy