Vybrané teorie učeni a jejich projekce do využívání ICT ve výuce matematiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10193440" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10193440 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vybrané teorie učeni a jejich projekce do využívání ICT ve výuce matematiky
Popis výsledku v původním jazyce
Předkládaná monografie se věnuje využití informačních a komunikačních technologií ve vyučování matematice. Zaměřuje se především na vliv našeho poznání o učebním procesu na způsob, jakým jsou technologie do výuky aplikovány. V rámci monografie je popisováno pět hlavních teorií, se kterými bylo možné se v setkat v uplynulých sto letech - Behaviorismu, Strukturalismu, Kognitivismu, Konstruktivismu a Konektivismu.
Název v anglickém jazyce
Selected theories of learning and their projections into the use of ICT in the mathematics education
Popis výsledku anglicky
The present monograph is devoted to the use of ICT in mathematics education. It focuses mainly on the impact of our understanding of the learning process on the way how technologies are applied in teaching process. Five major theories (behaviorism, structuralism, Kognitivismu, constructivism and connectivism) are described and their impact is discussed.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7290-766-3
Počet stran knihy
188
Název nakladatele
UK v Praze, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—