Když je kurikulární reforma evidence-less
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10193566" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10193566 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Když je kurikulární reforma evidence-less
Popis výsledku v původním jazyce
Stať představuje kritické zhodnocení chybných východisek české kurikulární reformy. Opírá se přitom o výsledky pedagogicko-psychologického výzkumu učení, paměti, transferu atd.
Název v anglickém jazyce
On an evidence-less curricular reform
Popis výsledku anglicky
The paper is a critique of erroneous assumptions of the Czech curricular reform. The author revers to a set of results of the educational and psychological research in learning processes, memory load, transfer etc
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogická orientace
ISSN
1211-4669
e-ISSN
—
Svazek periodika
23
Číslo periodika v rámci svazku
5
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
19
Strana od-do
615-633
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—