Hudební formy e-learningem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10194878" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10194878 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hudební formy e-learningem
Popis výsledku v původním jazyce
Nauka o formách v hudbě představuje teoretický předmět, jehož výuka tradiční cestou byla spojena s různými obtížemi. Způsoboval je zejména nedostatek času, který bránil rovnoměrné prezentaci veškeré problematiky. Svou roli hrál ovšem i fakt, že hudební formy nejsou disciplínou, v níž by vyučující prezentovali zvláště osobité a originální pohledy na tuto oblast, takže výuka spočívá především ve zprostředkovávání poznatků zachycených v osvědčených publikacích. Elektronické učení se s tímto stavem vyrovnává a poskytuje optimální poměr teoretických poznatků i příkladů. Vede ke komplexnímu osvojení problematikyjako disciplíny, která je předstupněm pro analytické přístupy k hudbě a k završení bakalářského studia hudební výchovy.
Název v anglickém jazyce
E-learning in teaching musical forms
Popis výsledku anglicky
The topic represent theoretical subject, which traditional realization has been associated with various difficulties. The reason is the lack of time that hindered proportional presentation of all the issues. The other reason was the fact that musical forms are the areas where teachers do not present distinctive and original views on this area. The knowledge is based more on traditional theoretical publications. New electronic way aligns with the condition and provides optimal ratio of theoretical knowledge and examples. It leads to a comprehensive mastery of the content of the discipline, which is a precursor for analytical approaches to music and completing undergraduate study music education.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Hudební výchova
ISSN
1210-3683
e-ISSN
—
Svazek periodika
21
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
26-30
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—