Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hudební formy e-learningem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10194878" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10194878 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hudební formy e-learningem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Nauka o formách v hudbě představuje teoretický předmět, jehož výuka tradiční cestou byla spojena s různými obtížemi. Způsoboval je zejména nedostatek času, který bránil rovnoměrné prezentaci veškeré problematiky. Svou roli hrál ovšem i fakt, že hudební formy nejsou disciplínou, v níž by vyučující prezentovali zvláště osobité a originální pohledy na tuto oblast, takže výuka spočívá především ve zprostředkovávání poznatků zachycených v osvědčených publikacích. Elektronické učení se s tímto stavem vyrovnává a poskytuje optimální poměr teoretických poznatků i příkladů. Vede ke komplexnímu osvojení problematikyjako disciplíny, která je předstupněm pro analytické přístupy k hudbě a k završení bakalářského studia hudební výchovy.

  • Název v anglickém jazyce

    E-learning in teaching musical forms

  • Popis výsledku anglicky

    The topic represent theoretical subject, which traditional realization has been associated with various difficulties. The reason is the lack of time that hindered proportional presentation of all the issues. The other reason was the fact that musical forms are the areas where teachers do not present distinctive and original views on this area. The knowledge is based more on traditional theoretical publications. New electronic way aligns with the condition and provides optimal ratio of theoretical knowledge and examples. It leads to a comprehensive mastery of the content of the discipline, which is a precursor for analytical approaches to music and completing undergraduate study music education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Hudební výchova

  • ISSN

    1210-3683

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    21

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    26-30

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus