Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

BOLOŇSKÝ PROCES A JEHO DOPADY NA STRUKTUROVANÁ STUDIA UČITELSTVÍ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10194973" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10194973 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    BOLOŇSKÝ PROCES A JEHO DOPADY NA STRUKTUROVANÁ STUDIA UČITELSTVÍ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Boloňský proces lze chápat jako výsledek a pokračování řady evropských konferencí a zároveň určitých politických rozhodnutí směřujících k vytvoření tzv. evropského vysokoškolského prostoru. Běžně se charakterizuje jako dohoda, resp. dobrovolná iniciativazejména evropských, ale i některých mimoevropských států (např. Arménie, Gruzie), které chtějí zvýšit dostupnost, přitažlivost a kvalitu vysokoškolského vzdělávání a vytvořit Evropskou oblast vysokoškolského vzdělávání (EHEA). Boloňský proces se odvozuje a odvíjí od Boloňské deklarace (1999), která vychází z celé řady dokumentů, jež ji předcházely. Ministři školství účastnických zemí Boloňského procesu se dohodli, že se budou pravidelně setkávat, aby mohli dále rozpracovávat a koordinovat záležitosti týkající se evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání. Vytvoření evropského prostoru vysokého školství, jeho pokračování a další fungování totiž vyžaduje trvalou podporu, pozornost a přizpůsobování se neustále se měnícím vzdělávacím p

  • Název v anglickém jazyce

    The Bologna process and its effects on structured programs for teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The Bologna process can be understood as the result of a continuation of a series of European conferences while certain policy decisions aimed at the creation of the European Higher Education Area. It is commonly characterized as an agreement , resp. voluntary initiative especially in Europe , as well as some non-European countries ( eg Armenia , Georgia ) who wish to improve accessibility, attractiveness and quality of higher education and to create a European Higher Education Area ( EHEA) . The Bologna process is derived and is derived from the Bologna Declaration (1999 ) , based from a number of documents that had preceded it . Education ministers of the participating countries of the Bologna process agreed to meet regularly in order to further develop and coordinate matters relating to the European Higher education. The creation of a European area of higher education , its sequel a further operation requires constant support, supervision and adaptation constantly changing education

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7290-703-8

  • Počet stran knihy

    189

  • Název nakladatele

    Nakladatelství UK PedF

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy