Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Problémy srovnávací pedagogiky jako předmětu vysokoškolské výuky ve světě a v českém prostředí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10282515" target="_blank" >RIV/00216208:11410/14:10282515 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.ped.muni.cz/pedor/2014/cislo-5" target="_blank" >http://www.ped.muni.cz/pedor/2014/cislo-5</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2014-5-663" target="_blank" >10.5817/PedOr2014-5-663</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Problémy srovnávací pedagogiky jako předmětu vysokoškolské výuky ve světě a v českém prostředí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie se zabývá srovnávací pedagogikou jako předmětem vysokoškolské výuky. Záměrem je otevřít otázky, které dosud nebyly v českém prostředí diskutovány. Hlavním cílem je zmapovat současný stav a identifikovat problémy výuky srovnávací pedagogiky na českých vysokých školách na základě výsledků empirického šetření provedeného mezi vyučujícími tohoto předmětu. V první části textu jsou reflektovány trendy ve výuce srovnávací pedagogiky na univerzitách ve světě s odkazy na mezinárodní publikace a projekty.Druhá část je věnována problémům výuky srovnávací pedagogiky v českém prostředí. Nejprve poskytuje stručný vhled do specifik domácího kontextu. Následuje prezentace výsledků empirického šetření, které mapuje současný stav výuky srovnávací pedagogiky na českých univerzitách. V centru pozornosti je postup realizovaného dotazníkového šetření, konstrukce dotazníku a výzkumná zjištění. Ta se vztahují ke koncepci a obsahu předmětu srovnávací pedagogika a podmínkám její výuky. V závěru studie u

  • Název v anglickém jazyce

    Problems of comparative education as a subject of teaching at universities around the world and specifically in the Czech environment Problems of comparative education as a subject of teaching at universities around the world and specifically in the Czech environment Problems of comparative education as a subject of teaching at universities around the world and specifically in the Czech environment

  • Popis výsledku anglicky

    The study deals with comparative education as a subject of teaching at universities. It is aimed at questions not being discussed in the Czech environment. The main goal is to map the present state, and to identify problems of teaching comparative education at Czech universities, based on results of an empirical investigation performed among teachers of the subject. The first part of the study reflects trends in teaching comparative education at universities around the world, referring to internationalpublications and projects. The second part is devoted to problems of teaching comparative education in the Czech environment. Firstly, a brief overview of specifics in the Czech environment is given. Next, results of empirical research mapping the stateof teaching comparative education at Czech universities are introduced. The research process, construction of the questionnaire, and results of the research are presented. The concept, content of the subject of comparative education, and

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Pedagogická orientace

  • ISSN

    1211-4669

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    24

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    36

  • Strana od-do

    698-663

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus