Se školkou do galerie 2, příklady dobré praxe
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10290748" target="_blank" >RIV/00216208:11410/14:10290748 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Se školkou do galerie 2, příklady dobré praxe
Popis výsledku v původním jazyce
Interpretace uměleckých děl se jen velmi pomalu stává samozřejmou součástí výtvarné výchovy. Jaké schopnosti a znalosti učitelé potřebují, aby mohli s díly umění ve výtvarné výchově kvalitně zacházet? Příspěvek přináší několik kvalitních výtvarných řad,interpretujících vybraná díla umění. Výtvarné činnosti byly realizovány v mateřských školách.
Název v anglickém jazyce
Visiting gallery 2, examples of good pracise
Popis výsledku anglicky
Interpretate the meaning of art work becames part of art education just slowly. What competencies do the teachers need to deal with the pieces of art? The article present some examples of good practice of art education, based on interpretation of the artpiece in kindergarten.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Výtvarná výchova
ISSN
1210-3691
e-ISSN
—
Svazek periodika
neuveden
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
4-6
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—