Analýza aktuálních kompetencí žáků a studentů v určování našich obratlovců
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10291187" target="_blank" >RIV/00216208:11410/14:10291187 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza aktuálních kompetencí žáků a studentů v určování našich obratlovců
Popis výsledku v původním jazyce
Tato studie se zabývá výzkumem praktických znalostí žáků základních a středních škol. Je zaměřená na poznávání našich běžných druhů obratlovců (ryb, obojživelníků, plazů, ptáků a savců). Navazuje na výzkum (Lang, Pravda, 1971). Přebírá z velké části jejich metodiku a porovnává výsledky u vybraných referenčních druhů. Výsledky jsou zpracovány formou grafů a tabulek.
Název v anglickém jazyce
Analysis of today's studens'competences in respect of identifying of vertebrates
Popis výsledku anglicky
This artucle deals with practical knowledge of students of primary and secondary schools. It is aimed at the competence of identifying common species of our vertebrates (fish, amphibians,reptiles, birds and mammals). It uses metodology and species selected by Lang in 1971 and evaluates and comapres the outcomes in respect of selected species. Outcomes are presented in form of charts and tables.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Envigogika
ISSN
1802-3061
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
24
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—