Absolventi Univerzity Karlovy. Univerzita Karlova očima bývalých studentů a postavení absolventů UK na trhu práce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10291845" target="_blank" >RIV/00216208:11410/14:10291845 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Absolventi Univerzity Karlovy. Univerzita Karlova očima bývalých studentů a postavení absolventů UK na trhu práce
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace se zabývá uplatnitelností absolventů Univerzity Karlovy v Praze. Publikace má pět základních kapitol. V první části jsou podrobně popsány profily sedmnácti fakult Univerzity Karlovy. Druhá část se zabývá základními charakteristikami absolventů,zejména pak sociálním zázemím, motivací a důvody ke studiu a prací v odpovídající oboru a úrovni vzdělání. Třetí část se věnuje hodnocení získaného vzdělání - zaměření studia, způsobům výuky a učení, kvalitě studijní nabídky a podmínkám studia a výuky,také kvalitě vyučujících a kvalitě fakult, a rovněž spokojenosti s volbou školy a oboru. Čtvrtá část se zabývá kompetencemi, a to ve třech dimenzích: první je úroveň, jakou poskytla absolventům škola, druhou, jakou u sebe vnímají sami, a třetí, jaká je požadována v jejich zaměstnání. Poslední, pátá část se zaměřuje na přechod na trh práce a na práci, kterou absolventi vykonávali po několika prvních letech na trhu práce. Zde jsou analyzovány takové charakteristiky jako způsob a délka hled
Název v anglickém jazyce
Charles University Graduates. Charles University through the eyes of former students and graduates and the position of CUNI graduates in the labor market
Popis výsledku anglicky
The publication deals with Charles University in Prague graduates employability. The publication has five core chapters. In the first part there are detailed profiles of seventeen faculties of Charles University. The second part deals with the basic characteristics of graduates, especially social background, motivations and reasons to study and job match. The third part focuses on the evaluation of acquired education - the focus of study program, the modes of teaching and learning, quality and conditions of the studies, quality of teachers and faculties and satisfaction with the choice of schools and of field of study. The fourth part deals with competencies in three dimensions: the first is the level which school provides for graduates, the second ishow they perceive their owl level, and third is what level is required in their jobs. The last, fifth section focuses on the transition from education to the labor market and the job performed by graduates after the first few years in the
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7290-812-7
Počet stran knihy
224
Název nakladatele
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—