Filozofování jako cesta k celistvému rozvoji dětského přesahu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10337207" target="_blank" >RIV/00216208:11410/14:10337207 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Filozofování jako cesta k celistvému rozvoji dětského přesahu
Popis výsledku v původním jazyce
Autorka reflektuje vztah české společnosti k metodě filozofování a ptá se na možnosti uplatnění této metody v rámci české edukační reality. Je představen nový pojem pedagogika přesahu (pedagogika transcendence).
Název v anglickém jazyce
Philosophizing as a Way of integrated development of child transcendence
Popis výsledku anglicky
Authoress reflects the attitude of Czech society to the method of philosophizing and critically deals with possibilities of application of this method within the Czech educational reality. She introduces a new concept of pedagogy of transcendence (overreach).
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
60304 - Religious studies
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Przemiany i wyzwania XXI wieku a tożsamość religia i kultura
ISBN
978-83-60391-27-3
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
5-15
Počet stran knihy
182
Název nakladatele
Drukarnia Eikon Plus
Místo vydání
Kraków
Kód UT WoS kapitoly
—