Pěstování vztahu ke kulturně historickému dědictví jako součást počátečního vzdělávání: východiska, zkušenosti, výhled
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F15%3A10332821" target="_blank" >RIV/00216208:11410/15:10332821 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pěstování vztahu ke kulturně historickému dědictví jako součást počátečního vzdělávání: východiska, zkušenosti, výhled
Popis výsledku v původním jazyce
K úctě ke kulturně-historickému dědictví je třeba vychovávat. V současné době je již koncept spolupráce škol a paměťových institucí značně rozpracován.
Název v anglickém jazyce
The Cultivation of the Relationship with the Cultural-Historical Heritage as a Part of the Primary Education: the Starting Points, the Experiences, the Outlook
Popis výsledku anglicky
It is necessary to educate to gain respect for the cultural and historical heritage. Nowadays the concept of how the cooperation of schools and the memory institutions has been thoroughly elaborated.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marginalia historica
ISSN
1804-5367
e-ISSN
—
Svazek periodika
6
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
19
Strana od-do
65-83
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—