Hudební vzdělávání v českých zemích
Popis výsledku
Studie mapuje historii a současnost hudebního vzdělávání v českých zemích, a to ve čtyřech oblastech - v rámci všeobecného vzdělávání dětí a mládeže, jako specializované vzdělávání k tomuto účelu vytvořených institucích, dále se zabývá systematickou přípravou hudebních profesionálů a studiem budoucích učitelů hudební výchovy.
Klíčová slova
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hudební vzdělávání v českých zemích
Popis výsledku v původním jazyce
Studie mapuje historii a současnost hudebního vzdělávání v českých zemích, a to ve čtyřech oblastech - v rámci všeobecného vzdělávání dětí a mládeže, jako specializované vzdělávání k tomuto účelu vytvořených institucích, dále se zabývá systematickou přípravou hudebních profesionálů a studiem budoucích učitelů hudební výchovy.
Název v anglickém jazyce
Music Education in the Czech Lands
Popis výsledku anglicky
The paper surveys the history of music education in Bohemia and Moravia with respect to four areas: music education as a primary and secondary school subject; specialist music school; education for professional musicians; system of music teacher's training.
Klasifikace
Druh
Jost - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marginalia historica
ISSN
1804-5367
e-ISSN
—
Svazek periodika
6
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
133-149
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—
Základní informace
Druh výsledku
Jost - Ostatní články v recenzovaných periodicích
OECD FORD
Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Rok uplatnění
2015