Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pre-service teachers' understanding of infinitesimal calculus

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F16%3A10332987" target="_blank" >RIV/00216208:11410/16:10332987 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Pre-service teachers' understanding of infinitesimal calculus

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper presents an analysis of pre-service teachers' solutions of problems from synthetic geometry in which they were asked to use the basic knowledge of infinitesimal calculus. One of the most serious misconceptions uncovered when analysing these students' solutions was their misunderstanding of the concept of "to approach", which is confused with the property of being the nearest element, and also insufficient connection of the concepts of supremum and maximum and deficient ability to apply this relation.

  • Název v anglickém jazyce

    Pre-service teachers' understanding of infinitesimal calculus

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents an analysis of pre-service teachers' solutions of problems from synthetic geometry in which they were asked to use the basic knowledge of infinitesimal calculus. One of the most serious misconceptions uncovered when analysing these students' solutions was their misunderstanding of the concept of "to approach", which is confused with the property of being the nearest element, and also insufficient connection of the concepts of supremum and maximum and deficient ability to apply this relation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    APLIMAT 2016 - 15th Conference on Applied Mathematics 2016, Proceedings

  • ISBN

    978-80-227-4531-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    591-596

  • Název nakladatele

    Vydavateľstvo STU

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    2. 2. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku