Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Specific language impairment in the long-term perspective - the importance of reading skills

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F17%3A10332083" target="_blank" >RIV/00216208:11410/17:10332083 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5114/hpr.2017.69660" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5114/hpr.2017.69660</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5114/hpr.2017.69660" target="_blank" >10.5114/hpr.2017.69660</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Specific language impairment in the long-term perspective - the importance of reading skills

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The purpose of this study is to provide a review of the current state of knowledge about the development of reading skills in children with specific language impairment (SLI) in long term perspective in relation to their well-being, social interaction, school and work success throughout youth and adulthood. The review focuses on international research, but also aims to explain how SLI is treated in Czech educational and counseling system.

  • Název v anglickém jazyce

    Specific language impairment in the long-term perspective - the importance of reading skills

  • Popis výsledku anglicky

    The purpose of this study is to provide a review of the current state of knowledge about the development of reading skills in children with specific language impairment (SLI) in long term perspective in relation to their well-being, social interaction, school and work success throughout youth and adulthood. The review focuses on international research, but also aims to explain how SLI is treated in Czech educational and counseling system.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA13-20678S" target="_blank" >GA13-20678S: Porozumění čtenému - typický vývoj a jeho rizika</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Health Psychology Report

  • ISSN

    2353-4184

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    5

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    273-284

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus