Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

K současnému stavu a perspektivám mediální výchovy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F17%3A10374376" target="_blank" >RIV/00216208:11410/17:10374376 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    K současnému stavu a perspektivám mediální výchovy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek mapuje stav mediální výchovy v České republice, věnuje se jednotlivým autorům zabývajícím se mediální výchovou a jejich publikacím, poukazuje na některé projekty mediální výchovy. Součástí článku je také zpracování výsledků ankety, která se uskutečnila v řadách učitelů a která shrnuje výsledky toho, jak učitelé chápou mediální výchovu a jak ji učí. Závěr poukazuje na možnosti a skutečnosti, kterými by se mediální výchova měla zabývat v budoucnosti. Článek je prvotním vhledem do problematiky, autoři pracují na obsáhlejším zpracování okruhu problémů dané oblasti.

  • Název v anglickém jazyce

    On the Current State and Perspectives of Media Education

  • Popis výsledku anglicky

    The article maps the situation of media education in the Czech Republic, deals with individual authors engaged in media education and their books and papers, it points out some projects devoted to media education. As a part of the article we can find final outcomes of a survey carried out among teachers which summarizes how the teachers perceive media education and how they teach it. The conclusion points out the possibilities and facts which media education should be dealing with in future. The article is a primary insight into the issue, the authors are working on more comprehensive elaboration of problems in given area.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60203 - Linguistics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Didaktické studie

  • ISSN

    1804-1221

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    165-182

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus