K současnému stavu a perspektivám mediální výchovy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F17%3A10374376" target="_blank" >RIV/00216208:11410/17:10374376 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
K současnému stavu a perspektivám mediální výchovy
Popis výsledku v původním jazyce
Článek mapuje stav mediální výchovy v České republice, věnuje se jednotlivým autorům zabývajícím se mediální výchovou a jejich publikacím, poukazuje na některé projekty mediální výchovy. Součástí článku je také zpracování výsledků ankety, která se uskutečnila v řadách učitelů a která shrnuje výsledky toho, jak učitelé chápou mediální výchovu a jak ji učí. Závěr poukazuje na možnosti a skutečnosti, kterými by se mediální výchova měla zabývat v budoucnosti. Článek je prvotním vhledem do problematiky, autoři pracují na obsáhlejším zpracování okruhu problémů dané oblasti.
Název v anglickém jazyce
On the Current State and Perspectives of Media Education
Popis výsledku anglicky
The article maps the situation of media education in the Czech Republic, deals with individual authors engaged in media education and their books and papers, it points out some projects devoted to media education. As a part of the article we can find final outcomes of a survey carried out among teachers which summarizes how the teachers perceive media education and how they teach it. The conclusion points out the possibilities and facts which media education should be dealing with in future. The article is a primary insight into the issue, the authors are working on more comprehensive elaboration of problems in given area.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
60203 - Linguistics
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Didaktické studie
ISSN
1804-1221
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
165-182
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—