Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

How to teach philosophy and ethics?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F18%3A10378148" target="_blank" >RIV/00216208:11410/18:10378148 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Didaktické možnosti prístupu k vyučovaniu filozofie na stredných školách: Dejinno-filozofický, tematický a kombinovaný spósob výklad

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text sa zabýva róznymi koncepty vyučovania filozofie v historicko-filozofickej perspektive. Prečo filozofia patrí ze svojej podstaty do školy?

  • Název v anglickém jazyce

    How to teach philosophy and ethics?

  • Popis výsledku anglicky

    This text deals with various concepts of teaching philosophy from the historical-philosophical perspective. Why philosophy belongs to schools intrinsically?

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Kapitoly z didaktiky filosofie, etiky a společenských věd

  • ISBN

    978-80-7290-983-4

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    133-147

  • Počet stran knihy

    321

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly