How to teach philosophy and ethics?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F18%3A10378148" target="_blank" >RIV/00216208:11410/18:10378148 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Didaktické možnosti prístupu k vyučovaniu filozofie na stredných školách: Dejinno-filozofický, tematický a kombinovaný spósob výklad
Popis výsledku v původním jazyce
Text sa zabýva róznymi koncepty vyučovania filozofie v historicko-filozofickej perspektive. Prečo filozofia patrí ze svojej podstaty do školy?
Název v anglickém jazyce
How to teach philosophy and ethics?
Popis výsledku anglicky
This text deals with various concepts of teaching philosophy from the historical-philosophical perspective. Why philosophy belongs to schools intrinsically?
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Kapitoly z didaktiky filosofie, etiky a společenských věd
ISBN
978-80-7290-983-4
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
133-147
Počet stran knihy
321
Název nakladatele
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—