"Alma mater Studiorum": příklad dobré praxe ve vzdělávání učitelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F18%3A10382199" target="_blank" >RIV/00216208:11410/18:10382199 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.envigogika.cuni.cz/index.php/Envigogika/article/view/573/774" target="_blank" >https://www.envigogika.cuni.cz/index.php/Envigogika/article/view/573/774</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.14712/18023061.573" target="_blank" >10.14712/18023061.573</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
"Alma mater Studiorum": příklad dobré praxe ve vzdělávání učitelů
Popis výsledku v původním jazyce
Projekt Alma Mater Studiorum, který byl realizován v letech 2010-2012,se zaměřuje na další vzdělávání učitelů a pedagogických pracovníků Středočeského kraje v oblasti EVVO (environmentální výchova, vzdělávání a osvěta).V rámci projektu vytvořili odborníci (lektoři) z různých pracovišť převážně Univerzity Karlovy 22 kurzů (15 seminářů a 7 exkurzí), které byly následně akreditovány MŠMT a ke kterým byly připraveny informační brožurky. Celkově bylo projektem podpořeno 961 účastníků z řad cílové skupiny. V tomto příspěvku popíšeme proces tvorby seminářů a exkurzí (počínaje výzkumným hledáním témat- "bílých míst"české EVVO,konče výběrem lektorů) a podělíme ses nabytými zkušenostmi.Ve výzkumné části příspěvku budeme hodnotit několik vybraných otázek z dotazníku, který účastníci vyplňovali.
Název v anglickém jazyce
"Alma Mater Studiorum": an example of good practice of teacher education
Popis výsledku anglicky
Alma Mater Studiorum project was conducted in the years 2010-2012. The project was focused on training teachers in environmental education offered 15 seminars and 7 excursions, all accredited by Ministry of Education. Lecturers to their respective programs had written publications. The activities were attended by 961 participants. In this paper we present the objectives and the basis for the preparations of seminars and excursions and the experience of the organizers and lecturers. The article includes an evaluation based on the questionnaire responses generated by the participants during in the project.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Envigogika
ISSN
1802-3061
e-ISSN
—
Svazek periodika
13
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—