Prvouka. Učebnice pro 2. ročník základní školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F19%3A10394306" target="_blank" >RIV/00216208:11410/19:10394306 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Prvouka. Učebnice pro 2. ročník základní školy
Popis výsledku v původním jazyce
Učebnice pro 2. ročník ZŠ . Důraz na rozvoj přírodovědné a společenskovědní gramotnosti. Zařazeny badatelské aktivity. Budování historického povědomí, environmentální citlivosti, globální odpovědnosti. Publikace vychází z poznatků výzkumu Užívání učebnicových materiálů ve výuce prvouky, přírodovědy a vlastivědy realizovaného v rámci řešení výzkumného projektu Progres Q17: Příprava učitele a učitelská profese v kontextu vědy a výzkumu konaného na Pedagogické fakultě UK.
Název v anglickém jazyce
Social studies and science. Textbook for 2nd grade of primary school
Popis výsledku anglicky
Textbook for teaching and learning at social studies and natural science education at 1st grade of primary school. The textbook was developed on bases of the original educational research (Progres Q17) of use textbooks, teaching of social studies at primary schools and childrens' understanding of topics that are mediated in textbooks.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů