Dítě jako subjekt předškolního vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F19%3A10399285" target="_blank" >RIV/00216208:11410/19:10399285 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dítě jako subjekt předškolního vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
V centru pozornosti předškolního vzdělávání stojí dítě předškolního věku se všemi jeho specifiky a potřebami. K lepšímu pochopení principů současného deklarovaného pojetí osobnostně orientovaného vzdělávání nastiňujee genezi názorů na hodnotu samotného dětství, což umožňuje lépe osvětlit postavení dítěte ve vzdělávacím procesu v roli subjektu.
Název v anglickém jazyce
Child as a subject of preschool education
Popis výsledku anglicky
Pre-school education is the center of attention of a pre-school child with all its specifics and needs. In order to better understand the principles of the current declared concept of personality-oriented education, we outline the genesis of opinions on the value of childhood itself, which makes it possible to better explain the child's position in the educational process as a subject.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Didaktika mateřské školy
ISBN
978-80-7598-276-6
Počet stran výsledku
32
Strana od-do
49-80
Počet stran knihy
252
Název nakladatele
Wolters Kluwer
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—