Profesní vidění budoucích češtinářů a obsahově zaměřený přístup k jejich přípravě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F19%3A10403231" target="_blank" >RIV/00216208:11410/19:10403231 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Profesní vidění budoucích češtinářů a obsahově zaměřený přístup k jejich přípravě
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola prezentuje výsledky sondy do samostatných reflexí studentů učitelství českého jazyka a literatury ze souvislé pedagogické praxe na střední škole. Problém profesního vidění je představen v kontextu kvality výuky českého jazyka a literatury, problému profesního vidění a obsahově zaměřeného přístupu.
Název v anglickém jazyce
Future Czech language teachers' ability to notice and the content-focused approach to their training
Popis výsledku anglicky
The chapter presents the results of a research into independent reflections of Czech language teacher trainees from their school practice in upper-secondary schools. The problem of professional vision is presented in the context of the quality of instruction of Czech language and literature, the problem of the ability to notice and the content-specific approach.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Od praxe k teorii a zpět ve vyučování češtině
ISBN
978-80-261-0874-0
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
35-52
Počet stran knihy
220
Název nakladatele
Západočeská univerzita v Plzni
Místo vydání
Plzeň
Kód UT WoS kapitoly
—