K aktuálním otázkám klavírního vyučování I
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F20%3A10413563" target="_blank" >RIV/00216208:11410/20:10413563 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=iryiNA8IP7" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=iryiNA8IP7</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
K aktuálním otázkám klavírního vyučování I
Popis výsledku v původním jazyce
Autorka se zamýšlí nad otázkami klavírního vyučování. Při hře je u žáků nutné rozvíjet především porozumění hudbě, uvolněnost, tvořivost a chuť vyjadřovat se klavírní interpretací. Umělecká i technická problematika by měla být řešena na co nejvyšší možné úrovni už od samotných počátků vyučovacího procesu.
Název v anglickém jazyce
On current issues of piano teaching I
Popis výsledku anglicky
The author reflects on the questions of piano teaching. It is necessary to develop students' understanding of music, freedom in movement, creativity and the desire to express themselves through piano interpretation. Art and technical issues should be solved at the highest possible level from the very beginning of the teaching process.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Hudební výchova
ISSN
1210-3683
e-ISSN
—
Svazek periodika
28
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
13-16
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—