Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

No Miracle : Augmented Reality In Gallery Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F20%3A10424934" target="_blank" >RIV/00216208:11410/20:10424934 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://f638989f-cad9-41fb-9e07-f505316bc3e3.filesusr.com/ugd/01fd51_707c9dc07901434b86155e8c50bb6f97.pdf" target="_blank" >https://f638989f-cad9-41fb-9e07-f505316bc3e3.filesusr.com/ugd/01fd51_707c9dc07901434b86155e8c50bb6f97.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    No Miracle : Augmented Reality In Gallery Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Brief case study from future teacher education environment. Text describes development of educational materials for gallery education in one group of students of Art Education at the Charles University, Faculty of Education (Prague, Czech Republic). The students were asked to design worksheet with augmented reality (AR). The aim was to use AR as educational tool - for example as solution verification. Lectures were interrupted with the Covid pandemic and closure of faculty but continued in distance learning mode.

  • Název v anglickém jazyce

    No Miracle : Augmented Reality In Gallery Education

  • Popis výsledku anglicky

    Brief case study from future teacher education environment. Text describes development of educational materials for gallery education in one group of students of Art Education at the Charles University, Faculty of Education (Prague, Czech Republic). The students were asked to design worksheet with augmented reality (AR). The aim was to use AR as educational tool - for example as solution verification. Lectures were interrupted with the Covid pandemic and closure of faculty but continued in distance learning mode.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů