Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Apology as a multifunctional speech act in Czech students' e-mails to their lecturer

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F21%3A10429702" target="_blank" >RIV/00216208:11410/21:10429702 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=WbSmzGVT~k" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=WbSmzGVT~k</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.pragma.2021.07.006" target="_blank" >10.1016/j.pragma.2021.07.006</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Apology as a multifunctional speech act in Czech students' e-mails to their lecturer

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article addresses e-mail communications between university students and their lecturer in the Czech Republic. Politeness strategies employed in 200 Czech students&apos; e-mail apologies sent to a lecturer were analysed. Students use multiple strategies to create a positive self-image of a committed and reliable student, combining direct expressions of apology, explanations, and acknowledgement of responsibility.

  • Název v anglickém jazyce

    Apology as a multifunctional speech act in Czech students' e-mails to their lecturer

  • Popis výsledku anglicky

    This article addresses e-mail communications between university students and their lecturer in the Czech Republic. Politeness strategies employed in 200 Czech students&apos; e-mail apologies sent to a lecturer were analysed. Students use multiple strategies to create a positive self-image of a committed and reliable student, combining direct expressions of apology, explanations, and acknowledgement of responsibility.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60203 - Linguistics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Pragmatics

  • ISSN

    0378-2166

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    183

  • Číslo periodika v rámci svazku

    červenec

  • Stát vydavatele periodika

    NL - Nizozemsko

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    53-66

  • Kód UT WoS článku

    000696170800005

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85111254405