Využití práce s příběhem při začleňování dětí se speciálními vzdělávacími potřebami do třídního kolektivu mateřské školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F21%3A10436888" target="_blank" >RIV/00216208:11410/21:10436888 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití práce s příběhem při začleňování dětí se speciálními vzdělávacími potřebami do třídního kolektivu mateřské školy
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek ukazuje na možnost využívání práce s příběhem jako cesty, jak umožnit dětem se speciálními vzdělávacími potřebami najít své bezpečné místo ve třídě běžné mateřské školy.
Název v anglickém jazyce
The use of story in the integration of childten with special educational needs into the classroom of the nursery school
Popis výsledku anglicky
The paper shows the possibility of using a story as a way to enable children with special educational needs to find their safe place in the classroom of a regular kindergarten.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Formovanie učiaceho sa spoločenstva v inkluzívnej škole
ISBN
978-80-223-5336-6
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
89-98
Počet stran knihy
136
Název nakladatele
Univerzita Komenského v Bratislave
Místo vydání
Bratislava
Kód UT WoS kapitoly
—