Development of Emotional Competence as a Prerequisite for Building Inclusive Awareness
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F23%3A10466124" target="_blank" >RIV/00216208:11410/23:10466124 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=Cf9I-idm_S" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=Cf9I-idm_S</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.54937/ssf.2023.22.2.36-47" target="_blank" >10.54937/ssf.2023.22.2.36-47</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Rozvoj emocionálnej kompetencie ako predpoklad budovania inkluzívneho povedomia
Popis výsledku v původním jazyce
Príspevok sa zaoberá možnosťami využitia expresívnych terapií v oblasti rozvoja emocionality a inkluzívneho povedomia. Vymedzuje koncept emocionality a emócií, vývin a socializáciu emócií a emocionálnej kompetencie. Ústredná kapitola je venovaná jednotlivým úrovniam práce s emóciami v rámci expresívnych terapií. Záverečná časť pojednáva o prepojení emocionálnej kompetencie a inkluzívneho povedomia.
Název v anglickém jazyce
Development of Emotional Competence as a Prerequisite for Building Inclusive Awareness
Popis výsledku anglicky
The article deals with the possibilities of using expressive therapies in the field of developing emotionality and inclusive awareness. It defines the concept of emotionality and emotions, the development and socialization of emotions and emotional competence. The central chapter is dedicated to individual levels of working with emotions within expressive therapies. The final part discusses the connection between emotional competence and inclusive awareness.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae, Universitas Catholica Ružomberok
ISSN
1336-2232
e-ISSN
—
Svazek periodika
22
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
36-47
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—