Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Development of Emotional Competence as a Prerequisite for Building Inclusive Awareness

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F23%3A10466124" target="_blank" >RIV/00216208:11410/23:10466124 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=Cf9I-idm_S" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=Cf9I-idm_S</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.54937/ssf.2023.22.2.36-47" target="_blank" >10.54937/ssf.2023.22.2.36-47</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Rozvoj emocionálnej kompetencie ako predpoklad budovania inkluzívneho povedomia

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Príspevok sa zaoberá možnosťami využitia expresívnych terapií v oblasti rozvoja emocionality a inkluzívneho povedomia. Vymedzuje koncept emocionality a emócií, vývin a socializáciu emócií a emocionálnej kompetencie. Ústredná kapitola je venovaná jednotlivým úrovniam práce s emóciami v rámci expresívnych terapií. Záverečná časť pojednáva o prepojení emocionálnej kompetencie a inkluzívneho povedomia.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of Emotional Competence as a Prerequisite for Building Inclusive Awareness

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the possibilities of using expressive therapies in the field of developing emotionality and inclusive awareness. It defines the concept of emotionality and emotions, the development and socialization of emotions and emotional competence. The central chapter is dedicated to individual levels of working with emotions within expressive therapies. The final part discusses the connection between emotional competence and inclusive awareness.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae, Universitas Catholica Ružomberok

  • ISSN

    1336-2232

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    22

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    36-47

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus