Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Slovotvorný význam a slovotvorný rozbor: sonda do praktik začínajících studentů bohemistiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F23%3A10469225" target="_blank" >RIV/00216208:11410/23:10469225 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=JSRBduHY3P" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=JSRBduHY3P</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Slovotvorný význam a slovotvorný rozbor: sonda do praktik začínajících studentů bohemistiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek přináší výsledky výzkumného šetření provedeného pomocí kombinace testové a dotazníkové metody mezi začínajícími studenty bohemistiky a týkajícího se slovotvorného významu (z hlediska sémaziologického i onomaziologického) a slovotvorného rozboru (konkrétně identifikace základového slova). Zamýšlí se nad využitelností slovotvorných úloh v komunikačně pojaté výuce češtiny.

  • Název v anglickém jazyce

    Word-forming Meaning and Word-formation Analysis: a Probe into the Practice of Beginning Students of Czech Language and Literature

  • Popis výsledku anglicky

    Th e paper presents the results of a research study conducted usinga combination of test and questionnaire methods among beginning students ofCzech studies concerning word-forming meaning (in terms of semasiologicaland onomaziological meaning) and word analysis (specifi cally the identifi -cation of the base word). It refl ects on the usefulness of word-formation tasksin communicative Czech language teaching.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60203 - Linguistics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Didaktické studie

  • ISSN

    1804-1221

  • e-ISSN

    2571-0400

  • Svazek periodika

    15

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    17-31

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus