Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Škola v dobrých rukou. Klíčové činnosti ředitele (nejen) střední školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F23%3A10472296" target="_blank" >RIV/00216208:11410/23:10472296 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/02819180:_____/23:#0000172

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Škola v dobrých rukou. Klíčové činnosti ředitele (nejen) střední školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie se zabývá kompetencemi a pracovními činnostmi ředitele střední školy. Od roku 2003 došlo získáním právní subjektivity českých škol k posílení jejich autonomie v oblasti právní a ekonomické, od roku 2005 zavedením rámcových vzdělávacích programů pro jednotlivé stupně vzdělávání také v oblasti pedagogické. V současné době dosahuje míra autonomie škol v České republice nejvyšších hodnot v porovnání s ostatními evropskými zeměmi. Ředitel zastává ve škole roli např. právníka, ekonoma, kontrolora, plánovače atd. Především by měl být pedagogickým lídrem, což vyplývá z jednoho z cílů Strategie vzdělávací politiky České republiky do roku 2030+.

  • Název v anglickém jazyce

    School in good hands. Key activities of the (not only) high school principal

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph deals with the competencies and work activities of the secondary school principal. Since 2003, the acquisition of legal subjectivity of Czech schools has strengthened their autonomy in the legal and economic spheres, and since 2005, with the introduction of framework educational programmes for individual levels of education, also in the pedagogical sphere. Currently, the degree of school autonomy in the Czech Republic is the highest in comparison with other European countries. The role of the headmaster in the school is, for example, that of a lawyer, economist, controller, planner, etc. Above all, he or she should be a pedagogical leader, which follows from one of the objectives of the Strategy for the Czech Republic&apos;s Education Policy 2030+.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7676-665-5

  • Počet stran knihy

    190

  • Název nakladatele

    Wolters Kluwer ČR

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy