Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Online Learning, Open Education, and Equity in a Post-Pandemic World

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F24%3A10495364" target="_blank" >RIV/00216208:11410/24:10495364 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://link.springer.com/book/10.1007/978-3-031-69449-3" target="_blank" >https://link.springer.com/book/10.1007/978-3-031-69449-3</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Online Learning, Open Education, and Equity in a Post-Pandemic World

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This edited volume explores institutional responses, equity in open education, and the future of higher education in a post-pandemic world, offering valuable insights into effective pedagogical practices and policy recommendations to sustain the advancements made during the pandemic. Through providing a concise overview of the collective insights and responses from various educational institutions and educators worldwide to the unprecedented challenges posed by the COVID-19 pandemic on higher education. It underscores the substantial shift to online learning, highlighting the exacerbation of existing inequalities among students due to factors such as digital access, socioeconomic status, and disabilities.

  • Název v anglickém jazyce

    Online Learning, Open Education, and Equity in a Post-Pandemic World

  • Popis výsledku anglicky

    This edited volume explores institutional responses, equity in open education, and the future of higher education in a post-pandemic world, offering valuable insights into effective pedagogical practices and policy recommendations to sustain the advancements made during the pandemic. Through providing a concise overview of the collective insights and responses from various educational institutions and educators worldwide to the unprecedented challenges posed by the COVID-19 pandemic on higher education. It underscores the substantial shift to online learning, highlighting the exacerbation of existing inequalities among students due to factors such as digital access, socioeconomic status, and disabilities.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-3-031-69448-6

  • Počet stran knihy

    392

  • Název nakladatele

    Palgrave Macmillan Cham

  • Místo vydání

    Londýn

  • Kód UT WoS knihy