Online Learning, Open Education, and Equity in a Post-Pandemic World
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F24%3A10495364" target="_blank" >RIV/00216208:11410/24:10495364 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://link.springer.com/book/10.1007/978-3-031-69449-3" target="_blank" >https://link.springer.com/book/10.1007/978-3-031-69449-3</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Online Learning, Open Education, and Equity in a Post-Pandemic World
Popis výsledku v původním jazyce
This edited volume explores institutional responses, equity in open education, and the future of higher education in a post-pandemic world, offering valuable insights into effective pedagogical practices and policy recommendations to sustain the advancements made during the pandemic. Through providing a concise overview of the collective insights and responses from various educational institutions and educators worldwide to the unprecedented challenges posed by the COVID-19 pandemic on higher education. It underscores the substantial shift to online learning, highlighting the exacerbation of existing inequalities among students due to factors such as digital access, socioeconomic status, and disabilities.
Název v anglickém jazyce
Online Learning, Open Education, and Equity in a Post-Pandemic World
Popis výsledku anglicky
This edited volume explores institutional responses, equity in open education, and the future of higher education in a post-pandemic world, offering valuable insights into effective pedagogical practices and policy recommendations to sustain the advancements made during the pandemic. Through providing a concise overview of the collective insights and responses from various educational institutions and educators worldwide to the unprecedented challenges posed by the COVID-19 pandemic on higher education. It underscores the substantial shift to online learning, highlighting the exacerbation of existing inequalities among students due to factors such as digital access, socioeconomic status, and disabilities.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-3-031-69448-6
Počet stran knihy
392
Název nakladatele
Palgrave Macmillan Cham
Místo vydání
Londýn
Kód UT WoS knihy
—