Longitudinální výzkum Pražské skupiny školní etnografie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F99%3A00001001" target="_blank" >RIV/00216208:11410/99:00001001 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Longitudinální výzkum Pražské skupiny školní etnografie
Popis výsledku v původním jazyce
Výzkum sledující děti při jejich škoilní docházceod 1. do současné 5. třídy a výhledově do 9. třídy ZŠ. Charakterizuje metodologický přístup kombinující etnografické záznamy z opakovaného pobytu v téže školní třídě s klasickými pedagogicko-psychologickými postupy.
Název v anglickém jazyce
Longitudinal research of Prague group of school ethnography
Popis výsledku anglicky
The article presents the research following children during their school attendance since the first to the current fifth and prospectively to the ninth grad. The methodological approach is described which combines mainly the accent on ethnographic records from the repeated stays in the same classroom with some classical educational and psychological test procesures.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F97%2F0870" target="_blank" >GA406/97/0870: Žák v měnících se podmínkách současné školy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
1999
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Lidé města. Revue pro etnologii, antropologii a etologii komunikace.
ISSN
1212-8112
e-ISSN
—
Svazek periodika
1
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—