Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

How do students understand properties of the concepts of distance and area in mathematical and real contexts?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F99%3A00001070" target="_blank" >RIV/00216208:11410/99:00001070 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/67985840:_____/99:05990094

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    How do students understand properties of the concepts of distance and area in mathematical and real contexts?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Children meet mathematical concepts and their properties first in everyday life and then in mathematics lessons. New schemes in a knowledge of students from both "mathematical" and "real" worlds.

  • Název v anglickém jazyce

    How do students understand properties of the concepts of distance and area in mathematical and real contexts?

  • Popis výsledku anglicky

    Children meet mathematical concepts and their properties first in everyday life and then in mathematics lessons. New schemes in a knowledge of students from both "mathematical" and "real" worlds.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F99%2F1696" target="_blank" >GA406/99/1696: Paralela poznávacích a vzdělávacích procesů v matematice</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    1999

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings SEMT 99

  • ISBN

    80-86039-86-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku