How do students understand properties of the concepts of distance and area in mathematical and real contexts?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F99%3A00001070" target="_blank" >RIV/00216208:11410/99:00001070 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/67985840:_____/99:05990094
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
How do students understand properties of the concepts of distance and area in mathematical and real contexts?
Popis výsledku v původním jazyce
Children meet mathematical concepts and their properties first in everyday life and then in mathematics lessons. New schemes in a knowledge of students from both "mathematical" and "real" worlds.
Název v anglickém jazyce
How do students understand properties of the concepts of distance and area in mathematical and real contexts?
Popis výsledku anglicky
Children meet mathematical concepts and their properties first in everyday life and then in mathematics lessons. New schemes in a knowledge of students from both "mathematical" and "real" worlds.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F99%2F1696" target="_blank" >GA406/99/1696: Paralela poznávacích a vzdělávacích procesů v matematice</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
1999
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings SEMT 99
ISBN
80-86039-86-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—