Management sportu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F00%3A00000157" target="_blank" >RIV/00216208:11510/00:00000157 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Management sportu
Popis výsledku v původním jazyce
Kniha prezentuje manažerské činnosti v oblasti sportu. Zabývá se strategickým plánováním v podmínkách sportovního klubu, organizováním ve sportu, marketingem ve sportu, sportovní reklamou a pojetím sportovního sponzoringu.
Název v anglickém jazyce
Sportmanagement
Popis výsledku anglicky
The book presents managerial activities in the field sport. It deals with strategic planning in sport club, organising in sport, sportmarketing, sportadvertisibng and sport-sponsorship.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2000
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
80-7219-010-5
Počet stran knihy
172
Název nakladatele
East West Publishing Company
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—