Vysoký výkon či optimální prožitek. Změna paradigmatu vyučování tělesné výchovy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F02%3A00006007" target="_blank" >RIV/00216208:11510/02:00006007 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vysoký výkon či optimální prožitek. Změna paradigmatu vyučování tělesné výchovy
Popis výsledku v původním jazyce
Stať poukazuje na pretrvávající vyučování TV dle výkonového modelu. Jeho psychologickou nevýhodou je nedostqtek pozitivních prožitků u pohybově popdrůměrných děti a tím jejich nezájem o pohybové aktivity. Poukazuje se na přístupy, které mohou
Název v anglickém jazyce
On achievement or on optimal experience. A change of paradigm in teaching physical education
Popis výsledku anglicky
Many teachers give little attention to inward subjective experiences that occur during exercises. We have considered the fun and enjoyment to be a substational part o PE lessons.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Studia Art et Sport
ISBN
80-8068-105-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
24-39
Název nakladatele
Fakulta hunanitních a prirodných vied Prešovskej univerzity
Místo vydání
Prešov
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—