Mezinárodní brand management ve sportu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F18%3A10390339" target="_blank" >RIV/00216208:11510/18:10390339 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mezinárodní brand management ve sportu
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zabývá řízením značky ve sportu v kontextu mezinárodního sportovního marketingu..
Název v anglickém jazyce
International political marketing
Popis výsledku anglicky
The study deals with five stages in political marketing: Roman Empire direct marketing, Guttenbergś invention in 1450, Radio and Television political marketing and Internet and Social media. The study also analysed Lichtmanś prediction procedure.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
30306 - Sport and fitness sciences
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Mezinárodní marketing
ISBN
978-80-7400-441-4
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
179-190
Počet stran knihy
315
Název nakladatele
C. H. Beck
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—