Informativní reklama a hledání výrobků spotřebiteli v podmínkách duopolu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11640%2F07%3A00085786" target="_blank" >RIV/00216208:11640/07:00085786 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Informative advertising and consumer search in a differentiated-products duopoly
Popis výsledku v původním jazyce
This paper analyzes informative advertising in a duopoly market with differentiated products when consumer search is costless.
Název v anglickém jazyce
Informative advertising and consumer search in a differentiated-products duopoly
Popis výsledku anglicky
This paper analyzes informative advertising in a duopoly market with differentiated products when consumer search is costless.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
CERGE-EI Working Paper Series
ISSN
1211-3298
e-ISSN
—
Svazek periodika
-
Číslo periodika v rámci svazku
332
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
1-17
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—