Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kalkulačka odhadu finančních ztrát způsobených výlukou prezenční výuky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11640%2F21%3A00545704" target="_blank" >RIV/00216208:11640/21:00545704 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/67985998:_____/21:00545700

  • Výsledek na webu

    <a href="https://ideaapps.cerge-ei.cz/covid_kalkulacka/" target="_blank" >https://ideaapps.cerge-ei.cz/covid_kalkulacka/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kalkulačka odhadu finančních ztrát způsobených výlukou prezenční výuky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Veřejně dostupná on-line interaktivní aplikace provádí výpočet přímých ztrát soukromých a veřejných rozpočtů v důsledku výluky prezenční výluky způsobené například pandemií covid-19. Aplikace nabízí kromě základního uživatelské nastavení klíčových parametrů, mezi které patří průměrné výdělkové výnosy z dodatečného roku vzdělání, efektivita distanční výuky, očekávaná délka pracovního života, počet žáků a studentů. V základním parametrickém nastavení se ukazuje, že ztráty soukromých rozpočtů ve formě ušlých budoucích výdělků způsobené jedním týdnem výluky prezenční výuky dosahují v České republice 25 miliard Kč a dodatečných 8,5 miliard ve formě ušlých příjmů rozpočtů veřejných.

  • Název v anglickém jazyce

    Calculator for estimating financial losses caused by the exclusion of full-time teaching

  • Popis výsledku anglicky

    The publicly available online interactive application calculates the direct losses of private and public budgets due to the exclusion of full-time exclusion caused, for example, by the covid-19 pandemic. In addition to the basic user settings, the application offers key parameters, which include average earnings from the additional year of education, the effectiveness of distance learning, life expectancy, number of pupils and students. The basic parametric setting shows that the losses of private budgets in the form of lost future earnings caused by one week of exclusion from full-time teaching in the Czech Republic reach CZK 25 billion and an additional 8.5 billion in the form of lost revenues of public budgets.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50202 - Applied Economics, Econometrics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TP01010040" target="_blank" >TP01010040: Podpora procesu komercializace výsledků výzkumu a vývoje na Univerzitě Karlově II</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů