Kalkulačka odhadu finančních ztrát způsobených výlukou prezenční výuky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11640%2F21%3A00545704" target="_blank" >RIV/00216208:11640/21:00545704 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/67985998:_____/21:00545700
Výsledek na webu
<a href="https://ideaapps.cerge-ei.cz/covid_kalkulacka/" target="_blank" >https://ideaapps.cerge-ei.cz/covid_kalkulacka/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kalkulačka odhadu finančních ztrát způsobených výlukou prezenční výuky
Popis výsledku v původním jazyce
Veřejně dostupná on-line interaktivní aplikace provádí výpočet přímých ztrát soukromých a veřejných rozpočtů v důsledku výluky prezenční výluky způsobené například pandemií covid-19. Aplikace nabízí kromě základního uživatelské nastavení klíčových parametrů, mezi které patří průměrné výdělkové výnosy z dodatečného roku vzdělání, efektivita distanční výuky, očekávaná délka pracovního života, počet žáků a studentů. V základním parametrickém nastavení se ukazuje, že ztráty soukromých rozpočtů ve formě ušlých budoucích výdělků způsobené jedním týdnem výluky prezenční výuky dosahují v České republice 25 miliard Kč a dodatečných 8,5 miliard ve formě ušlých příjmů rozpočtů veřejných.
Název v anglickém jazyce
Calculator for estimating financial losses caused by the exclusion of full-time teaching
Popis výsledku anglicky
The publicly available online interactive application calculates the direct losses of private and public budgets due to the exclusion of full-time exclusion caused, for example, by the covid-19 pandemic. In addition to the basic user settings, the application offers key parameters, which include average earnings from the additional year of education, the effectiveness of distance learning, life expectancy, number of pupils and students. The basic parametric setting shows that the losses of private budgets in the form of lost future earnings caused by one week of exclusion from full-time teaching in the Czech Republic reach CZK 25 billion and an additional 8.5 billion in the form of lost revenues of public budgets.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50202 - Applied Economics, Econometrics
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TP01010040" target="_blank" >TP01010040: Podpora procesu komercializace výsledků výzkumu a vývoje na Univerzitě Karlově II</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů