Vzdělávání pro udržitelný rozvoj: pedagogická praxe a teorie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11690%2F00%3A00000318" target="_blank" >RIV/00216208:11690/00:00000318 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vzdělávání pro udržitelný rozvoj: pedagogická praxe a teorie
Popis výsledku v původním jazyce
Studie shrnuje výsledky analýzy překážek, které brání zařazení trvale udržitelného rozvoje do vzdělávání na základních i středních školách. Navrhuje strategii veřejné politiky, jak tyto bariéry překonat.
Název v anglickém jazyce
Education for sustainable development: pedagogical practice and theory
Popis výsledku anglicky
Study sumarizes the results of analysis of bariers, which obstruct the incorporation of sustainable development into the educational process in basic and secondary schools. It proposes strategy of public policy, how the barriers could be bridged.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2000
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Jsou učitelé připravováni pro environmentální vzdělávání?
ISBN
—
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
Klub ekologické výchovy
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—