Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Odpovědná/udržitelná spotřeba. Současný stav poznání; předpoklady pro uchopení tématu ve vzdělání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11690%2F18%3A10393547" target="_blank" >RIV/00216208:11690/18:10393547 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Odpovědná/udržitelná spotřeba. Současný stav poznání; předpoklady pro uchopení tématu ve vzdělání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie shrnuje nejdůležitější poznatky o odpovědné/udržitelné spotřebě (US) z výzkumu a v kontextu možností naplnění cíle 12 v rámci SDGs. Zahrnuje přehled výsledků výzkumu US, možnosti kategorizace životního stylu, a jejich výběr z hlediska relevance pro vzdělání. Rešerše je založena na srovnání kvalitativních a kvantitativních přístupů k environmentálním dopadům spotřeby a ke změně životního stylu. Hodnotí předpoklady a příležitosti pro-environmentální spotřeby a životního stylu; ukazuje oblasti a strategie (environmentálně příznivého) spotřebního chování.

  • Název v anglickém jazyce

    Responsible / sustainable consumption : Recent state of research; prerequisites for using the theme in education

  • Popis výsledku anglicky

    The study summarizes the most important findings on responsible / sustainable consumption (SC) from research and in the context of achieving Goal 12 within SDGs. It includes an overview of most recent SC research, describes lifestyle options / categories, and discusses existing approaches with regards to the educational relevance. It is based on a comparison of qualitative and quantitative methods that are used to reflect environmental impacts of consumption and lifestyle change. The study reviews assumptions and opportunities for pro-environmental consumption and lifestyle; and shows main areas and strategies of (environmentally friendly) consumer behavior.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL01000117" target="_blank" >TL01000117: Odpovědná spotřeba - podklady pro vzdělávání k udržitelnému životnímu stylu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů