Virtuální realita ve vzdělávání zdravotnických profesionálů v kardiologii na počátku roku 2021
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14110%2F21%3A00122284" target="_blank" >RIV/00216224:14110/21:00122284 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://e-coretvasa.cz/artkey/cor-202104-0008_virtual-reality-in-education-of-healthcare-professionals-in-cardiology-at-the-beginning-of-2021.php" target="_blank" >https://e-coretvasa.cz/artkey/cor-202104-0008_virtual-reality-in-education-of-healthcare-professionals-in-cardiology-at-the-beginning-of-2021.php</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.33678/cor.2021.020" target="_blank" >10.33678/cor.2021.020</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Virtuální realita ve vzdělávání zdravotnických profesionálů v kardiologii na počátku roku 2021
Popis výsledku v původním jazyce
Elektronická média přebírají dominantní roli ve vzdělávání, jedné z klíčových odpovědností zdravotnických profesionálů. I profesní vzdělávání dnes využívá webové stránky, blogy, videoblogy a mobilní aplikace. Virtuální zobrazování je další, nově dostupnou technologií. Přináší prožitky podobné realitě, což může být přínosem k zachycení, zpracování, zapamatování a následnému použití informací uživatelem. Navzdory relativně krátké uživatelské dostupnosti virtuálního zobrazování je nyní k využití celá řada hardwarových možností a souběžně i obsahu, který je primárně cílem k vzdělávání zdravotnických profesionálů.
Název v anglickém jazyce
Virtual reality in education of healthcare professionals in cardiology at the beginning of 2021
Popis výsledku anglicky
Electronic media are picking over a dominant role in education, one of the key responsibiliies of healthcare professionals. At present, even professional education uses websites, blogs, video blogs, and mobile applications. Virtual imaging is another newly available technology. It offers reality-like experiences, which can be useful for picking up, processing, memorizing, and subsequent utilizing of information by the user. Despite relatively short availability of virtual imaging, some hardware options can be now employed together with content primarily aimed at educating healthcare professionals.
Klasifikace
Druh
J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science
CEP obor
—
OECD FORD obor
30201 - Cardiac and Cardiovascular systems
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Cor et Vasa
ISSN
0010-8650
e-ISSN
1803-7712
Svazek periodika
63
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
481-485
Kód UT WoS článku
000694709000008
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85114685695